WHO is WHO: Γιώτα Χουλιαρά, ιδιοκτήτρια Concept Communications Strategies Πελάτες: Max Factor, Koleston, Athens Metro Mall, Yotuel, Jurlique, Naf Naf, Φαρμασερβ Λίλλυ.
Τι θα σου κάνει καλή εντύπωση σε ένα βιογραφικό;
«Σε ένα βιογραφικό έχω ως αφετηρία το τέλος, για να καταλάβω πώς ξεκίνησε κάποιος να εργάζεται και πόσο πραγματικά έχει ψηθεί στο αντικείμενο. Εκτιμώ ενδιαφέροντα που ενδεχομένως δε σχετίζονται με το αντικείμενό μας, αλλά αναδεικνύουν κοινωνικότητα και διάθεση συμμετοχής σε ομαδικές προσπάθειες».
Τι δε θα σου κάνει καλή εντύπωση;
«Η παρουσίαση μη υπαρκτής εμπειρίας. Η υπερβολή για πράγματα που κάποιος στη θέση μου μπορεί άμεσα να καταλάβει».
Πώς θα σε κάνει κάποιος να δεις το βιογραφικό του ακόμα κι αν δεν ψάχνεις για κάποια θέση;
«Διαβάζω όλα τα e-mails με βιογραφικά ακόμα και αργά το βράδυ. Ένα καλο-φτιαγμένο email, που θα διαθέτει πολύ καλή εισαγωγή στο body με σωστά ελληνικά και έκδηλη όρεξη στη διαδικασία γραφής και αποστολής του, πάντα θα μου κινήσει το ενδιαφέρον».
Στη συνέντευξη τι σε κερδίζει;
«Ο χαρακτήρας και η διάθεση που επιδεικνύει ο άνθρωπος απέναντί μου να εργαστεί και να γίνει μέρος μιας ομάδας. Λέω πολύ συχνά: “We hire for attitude and we train for skills”. Αυτό σημαίνει ότι, ακόμα και αν δε διαθέτει κάποιος τα απόλυτα προσόντα, με ενδιαφέρει να διαθέτει το χαρακτήρα».
Τι θα σε ενοχλούσε;
«Η έλλειψη φροντισμένης εμφάνισης και η παραγγελία freddo cappuccino με γάλα αμυγδάλου κατά τη διαδικασία της συνέντευξης».
Τι χαρακτηριστικό θα έλεγχες για να δεις αν θα είναι πρόβλημα για το μέλλον;
«Τη συχνότητα εναλλαγής επαγγελματικών θέσεων. Η συχνή μετακίνηση, σ’ εμένα τουλάχιστον, δημιουργεί την αίσθηση της αδυναμίας ενσωμάτωσης στην ομάδα κι αυτό είναι καθοριστικό».
Θα σε ενοχλούσε να σε ρωτήσουν το μισθό που συνοδεύει τη θέση;
«Φυσικά και όχι. Είναι καθήκον μας να ενημερώσουμε τους υποψηφίους για το μισθό και τις συνθήκες εργασίας. Η τελευταία, άλλωστε, θα αποτελεί ένα μεγάλο τμήμα της ζωής τους».
Η εμφάνιση έχει σημασία; Θα σε παραξένευαν, για παράδειγμα, τα τατουάζ ή τα πολλά piercings;
«Εκτιμώ ότι, ανάλογα με τη θέση, η εικόνα εξακολουθεί να διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο. Σε ένα λογαριασμό τεχνοκρατικού προφίλ, για παράδειγμα, μια εκκεντρική εμφάνιση θα δημιουργούσε διαφορετικές προσλαμβάνουσες εντυπώσεις, επικοινωνώντας ένα περιττό μήνυμα. Σε λογαριασμούς lifestyle, ωστόσο, ένα τέτοιο στυλ μάλλον θα ταίριαζε ιδανικά».
Σε κάποιον που δεν έχει εμπειρία στη δουλειά, πώς θα του συνέστηνες να προσεγγίσει έναν εργοδότη;
«Με ειλικρίνεια και όλη τη διάθεσή του για εργασία σε πρώτο πλάνο!»
Θα έλεγχες τα social media κάποιου πιθανού υποψηφίου πριν πάρεις την τελική απόφαση;
«Ο τρόπος που κάποιος επικοινωνεί τον εαυτό του στη δημόσια σφαίρα αναδεικνύει ουσιαστικές πτυχές του χαρακτήρα του».
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr